• 05-05-2008, 13:47:58
    #1
    Galatasaraylı Arda Turan sezonun en kritik maçında 3 gol birden atarak takımını adeta sırtlarken, genç yıldızın menajeri Ahmet Bulut çarpıcı açıklamalar yaptı! "Oyuncunun talipleri var" diyen Bulut, Avrupa Şampiyonası'nda sonra Arda'nın transfer olabileceğinin sinyallerini verdi!


    Sezon boyunca gol yollarında fazla kendini göstermeyen ve sadece 4 golü bulunan 21 yaşındaki genç futbolcu, Galatasaray için sezonun en kritik maçında 3 gol birden atarak şampiyonluk yolunu ardına kadar açtı.

    Galatasaray, bu sezon ligde Arda'nın gol attığı bütün maçları kazanırken, genç yıldız oynadığı Çaykur Rizespor, Ankaragücü, Vestel Manisasspor, Trabzonspor ve Sivasspor maçlarında golle buluştu.

    Arda, ayrıca Sivasspor karşılaşmasında ilk kez bir maçta birden fazla gol atma başarısını da gösterdi.

    Galatasaray'da bu sezon hücumda olduğu kadar savunmaya da katkı sağlayan Arda, mücadeleci oyunuyla ön plana çıkarken, takım oyununa da büyük fayda sağladı.

    -MİLLİ TAKIM İÇİN BÜYÜK SİLAH-
    Haziran ayında yapılacak 2008 Avrupa Şampiyonası finallerinde Türkiye'nin en büyük kozlarından biri olacak genç futbolcu, performansıyla parmak ısırtıyor.

    Galatasaray ile 31 Mayıs 2012 tarihine kadar sözleşmesi bulunan genç futbolcuya, Avusturya-İsviçre'de yapılacak Avrupa Futbol Şampiyonası'nın ardından çok sayıda teklifin gelmesi bekleniyor.

    -MENAJER BULUT: ''GALATASARAY'IN MENFAATİ ÖNEMLİ''-
    Arda'nın menajeri Ahmet Bulut, genç futbolcunun, 2008 Avrupa Şampiyonası finalleri sonrasında Avrupa'ya transfer olabileceğini söyledi.

    Transferin gerçekleşmesi halinde, Galatasaray'ın menfaatleri doğrultusunda bunun olacağını vurgulayan Bulut, ''Arda'yı almak isteyenler büyük bir meblağı gözden çıkarmak zorunda. Bu da en az 10 milyon Avrodur. Oyuncunun talipleri var. Avrupa Şampiyonası'ndan sonra ümit ediyorum bu transfer gerçekleşecek. Burada en önemli nokta Galatasaray'ın menfaatleridir. Kulüp isterse Arda'ya izin verir, istemezse vermez'' diye konuştu.
  • 05-05-2008, 15:09:43
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Arda gibi futbolcu her takıma lazım =)
  • 05-05-2008, 19:36:27
    #3
    Avrupaya giderse sonu Emre gibi olur.
  • 05-05-2008, 19:48:48
    #4
    Arda kolay kolay Galatasarayı bırakmaz.
  • 05-05-2008, 20:37:45
    #5
    Üyeliği durduruldu
    zlatan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avrupaya giderse sonu Emre gibi olur.

    katılıyorum arkadaşa..

    eğer gıderse sonu emre gıbı olur ve orda 'batar'
  • 05-05-2008, 20:42:55
    #6
    Bence tarzına uygun bir lig seçersebaşarılı olur Arda.İspanya La Liga olabilir.Ondan yeteneksiz futbolcular izliyoruz Avrupa takımlarında Arda neden oynayamasın ki .
  • 05-05-2008, 20:45:56
    #7
    İtalya'dan AC Cesena istiyormuş
  • 05-05-2008, 21:47:46
    #8
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    10 milyon etmez bence
  • 05-05-2008, 21:55:17
    #9
    Misafir
    emre'nin sonunda ne var ki futbol'un beşiği ingiltere'de top oynuyor milli takımımızın baş rol oyuncusu çoğumuzun göremediği paraları kazanıyor keşke sonu emre gibi olsabilse bence arda'nın da