• 05-05-2008, 23:44:07
    #19
    Çok teknik bir futbolcu fenere alalım onu imkansızdır heralde.
  • 05-05-2008, 23:53:21
    #20
    web_master adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    akli varsa avrupaya gider, cocuk oynuyor takimi sampiyon yapti, hala gs taraftarlari lincoln lincoln diye bagiriyor. bence bu sezonun en iyi oyuncusu arda. keske ingiltere ye transfer olsa. cok basarili olacagini dusunuyorum, emre gibi olacagini dusunenlerin ne demek istediklerini de anlamadim. emre gayet hayatindan memnun newcasttle'da.
    İyi memnunsa kaslın İngiltere de.
  • 06-05-2008, 11:34:20
    #21
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aklıma gs nin uefa yı filan aldıgı zamanlar geldi o zaman da emre,hakan,okan .... gitmez kesinlikle deniyordu ama adam kendisi için nerenin daha iyi oldugunu düşünürse oraya gider.bence bu teklifler gerçekse gider....
    okan ve emre nin kontratı dolmuştu, sözleşmeleri sona ermişti para kazandırmadan gittiler ama Arda'da böyle bir seçenek yok. Arda'nın sözleşmesi ya 2010 yada 2012 ye kadar uzatılmış.

    Bu haber yalan, ortalıgı karıştırmak arda'nın aklını karıştırmak için yapılmış gazetelerin yapmış oldugu yalan haber Arda'nın avrupa macerasına daha 2-3 sene var.