imkansızdır heralde.
Arda'nın talipleri var
20
●1.240
- 05-05-2008, 23:53:21İyi memnunsa kaslın İngiltere de.web_master adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-05-2008, 11:34:20okan ve emre nin kontratı dolmuştu, sözleşmeleri sona ermişti para kazandırmadan gittiler ama Arda'da böyle bir seçenek yok. Arda'nın sözleşmesi ya 2010 yada 2012 ye kadar uzatılmış.fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu haber yalan, ortalıgı karıştırmak arda'nın aklını karıştırmak için yapılmış gazetelerin yapmış oldugu yalan haber
Arda'nın avrupa macerasına daha 2-3 sene var.
o zaman da emre,hakan,okan .... gitmez kesinlikle deniyordu ama adam kendisi için nerenin daha iyi oldugunu düşünürse oraya gider.bence bu teklifler gerçekse gider....