aklıma gs nin uefa yı filan aldıgı zamanlar geldi

o zaman da emre,hakan,okan .... gitmez kesinlikle deniyordu ama adam kendisi için nerenin daha iyi oldugunu düşünürse oraya gider.bence bu teklifler gerçekse gider....
okan ve emre nin kontratı dolmuştu, sözleşmeleri sona ermişti para kazandırmadan gittiler ama Arda'da böyle bir seçenek yok. Arda'nın sözleşmesi ya 2010 yada 2012 ye kadar uzatılmış.
Bu haber yalan, ortalıgı karıştırmak arda'nın aklını karıştırmak için yapılmış gazetelerin yapmış oldugu yalan haber

Arda'nın avrupa macerasına daha 2-3 sene var.