MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçi Arda resmi site aracılığıyla transfer haberlerini yalanladı.
Zaten Arda tam anlamıyla bi Galatasaraylı çocukluğundan beri Floryada büyümüş sonuçta bunuda her zaman ifade eder.Büyüklerim başkanım ne uygun görürse onu uygularız ama beni kovmadıkları sürece buradan ayrılmam dedi Arda .
abi yapmayın allah aşkına yok doguştan gs liymiş yok hiçbi kuvvet onu oradan ayıramazmış,geçin bunları....fatih akyel doguştan gs li idi noldu fb ye geldiginde ilk gs maçında fb lilerden önce gidip öktü ilk fırsatta.fb de bi baliç ( yanlış hatırlamıyorsam) vardı ve kefen giyerim gs forması giymem diyordu noldu gitti gs ye.madriddaki figo ölümüne realmadrid liyim derdi ilk fırsatta barcaya gitti.yani kim daha çok para/deger veriyorsa adamı o alır emre,nihat,tuncay bak ne güzel gitti oynuyorlar avrupada...bunların içine birde arda katılsa kötü mü olur?