ManuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
emre'nin sonunda ne var ki futbol'un beşiği ingiltere'de top oynuyor milli takımımızın baş rol oyuncusu çoğumuzun göremediği paraları kazanıyor keşke sonu emre gibi olsabilse bence arda'nın da
Oynuyor ? Adam gittiğinden beri sakat (!) Bi Nihat desen hadi neyse.