akli varsa avrupaya gider, cocuk oynuyor takimi sampiyon yapti, hala gs taraftarlari lincoln lincoln diye bagiriyor. bence bu sezonun en iyi oyuncusu arda. keske ingiltere ye transfer olsa. cok basarili olacagini dusunuyorum, emre gibi olacagini dusunenlerin ne demek istediklerini de anlamadim. emre gayet hayatindan memnun newcasttle'da.