• 26-04-2015, 19:04:54
    #1
    Fenerbahçeliyim.

    Fakat kendi taraftarımın genelini sevemiyorum.

    Mesela Çarşı grubunu çok seviyorum.
    Trabzonspor taraftarının futbola olan ilgisi cezbediyor.
    Göztepe ve Karşıyaka taraftarlarını ilgiyle takip ediyorum.
    Eskişehir ve Bursa taraftarının daha iyi sıralamalar hak ettiğini düşünüyorum.
    Konya taraftarının yeni stadıyla hayat bulduğunu düşünüyorum.
    Barcelona taraftarına da hayranım.

    uzar gider bu.

    İşte futbolda daha üstlerde olmasını umduğum Göztepe Spor Toto 2. lig de şampiyon olmuş.

    Bize de kutlamak düşer.

    http://www.eguncel.net/haber/sampiyo...oldu_h684.html
  • 26-04-2015, 19:39:31
    #2
    İnandık Kazandık
  • 26-04-2015, 22:53:21
    #3
    facebookum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnandık Kazandık
    tebrikler.
  • 27-04-2015, 12:27:53
    #4
    Tebrikler, inşallah kalıcı olurlar.
  • 27-04-2015, 15:43:47
    #5
    tebrikler.

    her kulübün artık bu işlerin parayla döndüğünü, parayı basıp iyi oyuncular alması gerektiği, primi bol verip oyuncuları motive edilmesi gerektiğini görmeli.

    mehmet sepil başkan zengin adam ve göztepeye resmen yağdırdı bu parayı neticesinde şampiyonluk geldi.

    ben altay taraftarı olarak göztepeyi tebrik ederim, bu sezon 3.lige düşen takımımızında adam gibi takım kurup yeterli bütçeleri sağlayıp üst liglere dönmesini temenni ediyorum. endüstriyel futbolda parayı veren düdüğü çalıyor şekil a.
  • 28-04-2015, 10:43:32
    #6
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tebrikler.

    her kulübün artık bu işlerin parayla döndüğünü, parayı basıp iyi oyuncular alması gerektiği, primi bol verip oyuncuları motive edilmesi gerektiğini görmeli.

    mehmet sepil başkan zengin adam ve göztepeye resmen yağdırdı bu parayı neticesinde şampiyonluk geldi.

    ben altay taraftarı olarak göztepeyi tebrik ederim, bu sezon 3.lige düşen takımımızında adam gibi takım kurup yeterli bütçeleri sağlayıp üst liglere dönmesini temenni ediyorum. endüstriyel futbolda parayı veren düdüğü çalıyor şekil a.
    Göztepe'nin 2. lige düştüğü sene ligin en pahalı kadrosu bizimkisiydi. Ama yine de tavşanlı linyit maçı sonrası ne yazık ki 2 sene alt liglerde süründük. Sadece parayla çözülecek, çözülebilecek işler değil bunlar. Yine bu konuda ligimizden güzel bir örnek arıyorsanız Altınordu takımını incelemenizi öneririm.
  • 28-04-2015, 17:11:30
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Göztepe üst liglerde görmeyi istediğimiz bir takım. Sevindim onlar için. Taraftar kültürü olan bir takım en azından.
  • 07-05-2015, 19:31:12
    #8
    Kurumsal PLUS
    Mehmet Sepil, Göztepe'yi şirket gibi yönetiyor, bu yüzden başarının sürekliliği muhtemel. Şampiyon olmuşuz adamın yaptığı açıklama altyapıya önem vermeliyiz.

    Normal bir başkan " iyi futbolcular alıp, takımı daha güçlü kılacağız " minvalinde konuşur.
    Mehmet başkan altyapı diyor. Bu bile daha büyük hayaller için ümitlenmemizi sağlıyor. Herhalde bunca çileden sonra Allah bize Mehmet Sepil'i gönderdi. Başka bir açıklaması yok.

    2. ligden henüz ptt 1. lige çıkmış bir takımın başkanının tüm Türkiye'nin dilinde olmasının başka bir açıklaması da yok zaten.
  • 08-05-2015, 02:38:54
    #9
    Adana ve izmir takımlarının başarılı olamamasının ve önünün kesilmesinin sebebi aslında belli ama siyasete girmek istemiyorum boş yere.