Fenerbahçeliyim.
Fakat kendi taraftarımın genelini sevemiyorum.
Mesela Çarşı grubunu çok seviyorum.
Trabzonspor taraftarının futbola olan ilgisi cezbediyor.
Göztepe ve Karşıyaka taraftarlarını ilgiyle takip ediyorum.
Eskişehir ve Bursa taraftarının daha iyi sıralamalar hak ettiğini düşünüyorum.
Konya taraftarının yeni stadıyla hayat bulduğunu düşünüyorum.
Barcelona taraftarına da hayranım.
uzar gider bu.
İşte futbolda daha üstlerde olmasını umduğum Göztepe Spor Toto 2. lig de şampiyon olmuş.
Bize de kutlamak düşer.
http://www.eguncel.net/haber/sampiyo...oldu_h684.html