Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tebrikler.

her kulübün artık bu işlerin parayla döndüğünü, parayı basıp iyi oyuncular alması gerektiği, primi bol verip oyuncuları motive edilmesi gerektiğini görmeli.

mehmet sepil başkan zengin adam ve göztepeye resmen yağdırdı bu parayı neticesinde şampiyonluk geldi.

ben altay taraftarı olarak göztepeyi tebrik ederim, bu sezon 3.lige düşen takımımızında adam gibi takım kurup yeterli bütçeleri sağlayıp üst liglere dönmesini temenni ediyorum. endüstriyel futbolda parayı veren düdüğü çalıyor şekil a.
Göztepe'nin 2. lige düştüğü sene ligin en pahalı kadrosu bizimkisiydi. Ama yine de tavşanlı linyit maçı sonrası ne yazık ki 2 sene alt liglerde süründük. Sadece parayla çözülecek, çözülebilecek işler değil bunlar. Yine bu konuda ligimizden güzel bir örnek arıyorsanız Altınordu takımını incelemenizi öneririm.