Şampiyon Göztepe
9
●2.977
- 08-05-2015, 14:04:32Misafirolmaz olaydılar. aydından izmire 4 saatten fazla sürdü gitmem. böyle lanet bişey görmedim ben. aracımda hasta olsaydı ne olacaktı? böyle duyarsız düşüncesiz taraftarlık olmaz, olamaz. otobanı kapatmakta nedir yahu? siz kimsiniz? kimin yolunu kime kapatıyorsunuz???