olmaz olaydılar. aydından izmire 4 saatten fazla sürdü gitmem. böyle lanet bişey görmedim ben. aracımda hasta olsaydı ne olacaktı? böyle duyarsız düşüncesiz taraftarlık olmaz, olamaz. otobanı kapatmakta nedir yahu? siz kimsiniz? kimin yolunu kime kapatıyorsunuz???