Mehmet Sepil, Göztepe'yi şirket gibi yönetiyor, bu yüzden başarının sürekliliği muhtemel. Şampiyon olmuşuz adamın yaptığı açıklama altyapıya önem vermeliyiz.
Normal bir başkan " iyi futbolcular alıp, takımı daha güçlü kılacağız " minvalinde konuşur.
Mehmet başkan altyapı diyor. Bu bile daha büyük hayaller için ümitlenmemizi sağlıyor. Herhalde bunca çileden sonra Allah bize Mehmet Sepil'i gönderdi. Başka bir açıklaması yok.
2. ligden henüz ptt 1. lige çıkmış bir takımın başkanının tüm Türkiye'nin dilinde olmasının başka bir açıklaması da yok zaten.