tebrikler.
her kulübün artık bu işlerin parayla döndüğünü, parayı basıp iyi oyuncular alması gerektiği, primi bol verip oyuncuları motive edilmesi gerektiğini görmeli.
mehmet sepil başkan zengin adam ve göztepeye resmen yağdırdı bu parayı neticesinde şampiyonluk geldi.
ben altay taraftarı olarak göztepeyi tebrik ederim, bu sezon 3.lige düşen takımımızında adam gibi takım kurup yeterli bütçeleri sağlayıp üst liglere dönmesini temenni ediyorum. endüstriyel futbolda parayı veren düdüğü çalıyor şekil a.