• 21-06-2026, 20:00:23
    #10
    ayrıca yaşı da yok bu işin hocam eski kız arkadaşımda da vardı. gerçi onu bu hale ben getirmiş olabilirim.
    holter takarlar duruma bakarlar.
  • 21-06-2026, 20:02:45
    #11
    fratkuru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet sıkıntıları çok büyük ama bunun gibi durumları tespit etme konusunda da doktorlar çok zayıf. Arkadaşınız doktordan nasıl sonuç aldı.
    9 10 ay kadar önce beyinde pıhtı 3 sene önce kısmı felç geçirdi fizik tedavi ile iyileşti
    Organlarda dengesizlik vs vs vs.

    İyileşiyor hastalanıyor malesef.

    Dikkat et tek diyeceğim bu
  • 21-06-2026, 20:04:02
    #12
    Hocam çok geçmiş olsun.
    Çocukluğumdan beridir tansiyon hastasıyım.
    Benim de keşfetmem sizinkiyle benzer şekilde olmuştu. Bir gün rastgele ölçtüğümde normal zamanlarda bile tansiyonumun 16/12 civarlarında olduğunu farkedip anlamıştım. Normal insanlar için bu yüksek tansiyonken ben hayatımı normal şekilde devam ettirebiliyorum.
    Çıktığı zamanlarda 20'yi deviriyor, gözlerim, kafatasımın üst kapağı adeta düdüklü tencere gibi yerinden fırlayacak gibi hissettiriyor. Fantastik yorucu bir his.
    Ailenizde var mı? Ben benimkinin genetik olduğunu düşünüyorum. Anne ve baba tarafımın neredeyse hepsi hipertansiyon hastası.
    Ben zamanında doktora da gittim bununla ilgili, EKO, EKG, kan tahlilleri falan yapıldı ama düzgün bir şey görülmedi.
    Bana göre* çok saçma bir şekilde Dideral yazıp gönderdi doktor, bu ilaç tedaviden ziyade baskılayıcı olduğu için ben de tercih etmedim.
    Senelerdir tansiyonum gözlerimi fırlatacak kadar çıktığı zamanlarda Kaptoril (dilaltı) kullanıyorum. Anladığım kadarıyla da geçecek bir şey değil.
    Ailenizdeki hastalık öyküsünü araştırın. Böbrek kaynaklı da olabiliyor.
    Herkes sigarayı bırakın, yağlı yemeği azaltın diyecek, evet bunlar direkt olarak etkileyen şeyler ama temelinde farklı sebep yatıyor olabilir. Ezbere konuşan insanlardan nefret ediyorum.
    Kalp asla şakaya gelecek bir şey değil, alanında uzman bir kardiyoloğa mutlaka görünün.
    EK DÜZENLEME: Üzüm / elma sirkesi gerçekten çok ciddi anlamda etki ediyor tansiyonda. Çıktığı zamanlarda da, günlük kullanımda da her sabah bir miktar sirkeyi bir su bardağı suya ekleyip içerseniz gün içerisinde büyük oranda stabil tutacaktır. Lakin ben doktor değilim ve bu uzun vadede mideyi ve diğer organları yorabilir. Sadece tavsiye olarak görün.
    Acil şifalar dilerim, saygılarımla...
  • 21-06-2026, 20:05:40
    #13
    Cihaz arızalı olabilir mi
  • 21-06-2026, 20:05:59
    #14
    resulzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok geçmiş olsun.
    Çocukluğumdan beridir tansiyon hastasıyım.
    Benim de keşfetmem sizinkiyle benzer şekilde olmuştu. Bir gün rastgele ölçtüğümde normal zamanlarda bile tansiyonumun 16/12 civarlarında olduğunu farkedip anlamıştım. Normal insanlar için bu yüksek tansiyonken ben hayatımı normal şekilde devam ettirebiliyorum.
    Çıktığı zamanlarda 20'yi deviriyor, gözlerim, kafatasımın üst kapağı adeta düdüklü tencere gibi yerinden fırlayacak gibi hissettiriyor. Fantastik yorucu bir his.
    Ailenizde var mı? Ben benimkinin genetik olduğunu düşünüyorum. Anne ve baba tarafımın neredeyse hepsi hipertansiyon hastası.
    Ben zamanında doktora da gittim bununla ilgili, EKO, EKG, kan tahlilleri falan yapıldı ama düzgün bir şey görülmedi.
    Bana göre* çok saçma bir şekilde Dideral yazıp gönderdi doktor, bu ilaç tedaviden ziyade baskılayıcı olduğu için ben de tercih etmedim.
    Senelerdir tansiyonum gözlerimi fırlatacak kadar çıktığı zamanlarda Kaptoril (dilaltı) kullanıyorum. Anladığım kadarıyla da geçecek bir şey değil.
    Ailenizdeki hastalık öyküsünü araştırın. Böbrek kaynaklı da olabiliyor.
    Herkes sigarayı bırakın, yağlı yemeği azaltın diyecek, evet bunlar direkt olarak etkileyen şeyler ama temelinde farklı sebep yatıyor olabilir. Ezbere konuşan insanlardan nefret ediyorum.
    Kalp asla şakaya gelecek bir şey değil, alanında uzman bir kardiyoloğa mutlaka görünün.
    Acil şifalar dilerim, saygılarımla...
    Ailede tansiyon sıkıntısı yok maalesef. Ailede kalp tansiyon falandan ölen de yok nerdeyse. Sizin yaş kaç ?
  • 21-06-2026, 20:06:27
    #15
    Cebom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihaz arızalı olabilir mi
    Evdeki 4 kişide normal sonuçları veriyor. O da aklıma gelmişti.
  • 21-06-2026, 20:06:56
    #16
    fratkuru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evdeki 4 kişide normal sonuçları veriyor. O da aklıma gelmişti.
    Sizde oturmuyor olabilir mi boş ölçerken Kaç veriyor
  • 21-06-2026, 20:09:01
    #17
    Cebom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizde oturmuyor olabilir mi boş ölçerken Kaç veriyor
    Baktım şimdi 0 veriyor onda da.
  • 21-06-2026, 20:12:46
    #18
    Kurumsal PLUS
    fratkuru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tansiyonum sürekli 18 e 13 olarak sabitlenmiş şekilde devam ediyor.
    İlk tansiyonumu ölçtüklerinde 240/120'ydi ve ya felç geçiriyorsun ya öldün haberin yok dediler de ben normal hiçbir şey yokmuş gibi hayatımı yaşıyordum, zerre kadar rahatsızlık vermiyordu da aynı şekilde devam etseydi ilerleyen yıllarda böbrekleri eline alıyorsun. Bir an önce dahiliye doktoru vs tansiyon ilaçlarına başla ve tansiyonu normal seviyelerde tut...