• 13-06-2026, 17:51:28
    #1
    bir tek tr de mi böyle adamlar sıfırı 15k olan seye 17-18k yazmıslar deli oluyorum iphone 11 gecen letgo da geziyprum mesela adam 19k yazmıs ya eylul ayında guncelleme biticek 19k ne hic mi utanmiyonuz veya hic mi piyasaya bakmıyonuz ip11 19k mı cidden bir de ikinci el veya akıllı saat watch 10 mu 11 mi tam hatırlamıyorum 13-15k arası adam ilana 17k cok az kullanıldı yazmıs usenmedim aradım dedim abi fiyat niye böyle sıfırı daha ucuz fln adam işine gelirse diyo sence gelir mi abi cidden bilgisayarlardada durum boyle tablette de hatta formalarda arabalarda bile boyleydide onune gectiler galiba tabi hala istisnalar var adamlar 12 13 model bilmem nelere 700-800k para istiyorlar her neyse cidden ulkedeki bu ikinci el algısı ne zaman duzelicek ne zaman insanlar bu İKİNCİ EL mantığını kavrayacak
  • 13-06-2026, 17:52:43
    #2
    İphone 13 TR var o fiyatlara
  • 13-06-2026, 17:56:12
    #3
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İphone 13 TR var o fiyatlara
    deli oluyorum işte adama diyosun ani hani 2 model üstü var o fiyatlara hani seninki 2 model alt niye bu fiyat hic sekmez hepsi ayni cevap isine gelirse ya sence gelir mi diyorum sen kaybedersin diyo neyi kaybedicem tam olarak anlamıyorum
  • 13-06-2026, 17:56:45
    #4
    🇺🇸 ABD Şirketini Kur💰
    Pazarlık sünnet diyerek %50 indirmeye çalışanlara tepki olarak 19 koyuyor olabilir son fiyatı kafasında 11 bin falandır diye düşünüyorum. Maalesef ticat biraz farklı işliyor.
  • 13-06-2026, 17:57:55
    #5
    yunus_exe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    deli oluyorum işte adama diyosun ani hani 2 model üstü var o fiyatlara hani seninki 2 model alt niye bu fiyat hic sekmez hepsi ayni cevap isine gelirse ya sence gelir mi diyorum sen kaybedersin diyo neyi kaybedicem tam olarak anlamıyorum
    Bende deli oluyorum böyle insanlara bunlar yüzünden iphone 13 alacağız
  • 13-06-2026, 17:58:36
    #6
    Ben genelde fiyat şişirmem ama geçenlerde arabamı buraya ilana koydum 100 bin liraya. Birisi PM atmış 50 bin olur mu diyor? Şimdi buna ne cevap verilir yorumu size bırakıyorum.
  • 13-06-2026, 17:59:54
    #7
    Öncelikle iphone 11 bu sene güncelleme alacak yani iOS 27'ye güncellenebilecek ömrü 1 sene daha uzadı
    Bundan dolayı fiyatları yukarı çekmiş olabilirler, serbest piyasa herkes malının değerini belirliyor. Artık hiçbir şeyin fiyatı düşmüyor garip bir ortamdayız.
    Gerçekten bir fırsatçılık olduğunu düşünüyorsanız cimer'e yazabilirsiniz belki ilgilenirler.
  • 13-06-2026, 18:01:51
    #8
    Bende araçlardaki fiyat politikasını anlamıyorum 2. elde fiyatlar sürekli değişiklilik gösteriyor
  • 13-06-2026, 18:03:46
    #9
    Hiçbir zaman düzelmeyecek.Kullanmak için alıyorsan sıfırını alacaksın.Paran yetmiyorsa yurtdışı sıfır al.Onada yetmiyorsa Android sıfırını al.
    Bizim ülkede sorunlu cihazları satıyorlar.Birisine çakayım tam bozulmadan diye.%90 ı böyle.
    Avrupa'da adam ne yapıyor.Son model alacak bir öncekini elden çıkarıp üstüne para koyup son model alıyor güncelliyor.
    Ben Japonya'da 2.el mağazalarına gidiyorum.Adamlar ürünlerini sıfır gibi bakmış.Yer azlığından ya da çeşitli sebeplerden satıyor.
    Kafa yapısı ve ahlakla alakalı 2060 yılındada aynı zihniyet devam edecek...