İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İphone 13 TR var o fiyatlara
deli oluyorum işte adama diyosun ani hani 2 model üstü var o fiyatlara hani seninki 2 model alt niye bu fiyat hic sekmez hepsi ayni cevap isine gelirse ya sence gelir mi diyorum sen kaybedersin diyo neyi kaybedicem tam olarak anlamıyorum