Hiçbir zaman düzelmeyecek.Kullanmak için alıyorsan sıfırını alacaksın.Paran yetmiyorsa yurtdışı sıfır al.Onada yetmiyorsa Android sıfırını al.
Bizim ülkede sorunlu cihazları satıyorlar.Birisine çakayım tam bozulmadan diye.%90 ı böyle.
Avrupa'da adam ne yapıyor.Son model alacak bir öncekini elden çıkarıp üstüne para koyup son model alıyor güncelliyor.
Ben Japonya'da 2.el mağazalarına gidiyorum.Adamlar ürünlerini sıfır gibi bakmış.Yer azlığından ya da çeşitli sebeplerden satıyor.
Kafa yapısı ve ahlakla alakalı 2060 yılındada aynı zihniyet devam edecek...