Konu
ülkedeki 2. el saçmalığı
13-06-2026, 17:58:36
#6
neto
Ben genelde fiyat şişirmem ama geçenlerde arabamı buraya ilana koydum 100 bin liraya. Birisi PM atmış 50 bin olur mu diyor? Şimdi buna ne cevap verilir yorumu size bırakıyorum.