deli oluyorum işte adama diyosun ani hani 2 model üstü var o fiyatlara hani seninki 2 model alt niye bu fiyat hic sekmez hepsi ayni cevap isine gelirse ya sence gelir mi diyorum sen kaybedersin diyo neyi kaybedicem tam olarak anlamıyorum
Bende deli oluyorum böyle insanlara bunlar yüzünden iphone 13 alacağız