• 13-06-2026, 18:04:01
    #10
    Evet sıfır ürün ile ikincil el ürün aynı fiyata gidiyor bende görüyorum
  • 13-06-2026, 18:16:33
    #11
    Görmemişlikten geliyor bu, ben de nefret ediyorum bu saçma piyasadan. Sıfır üründen ikinci el nasıl pahalı olur? Adam 2 sene önce aldığı paranın şimdiki değerini hesaplayarak koyuyor. Öğretemezsin bu millete hiç bir şey
  • 13-06-2026, 21:28:33
    #12
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben genelde fiyat şişirmem ama geçenlerde arabamı buraya ilana koydum 100 bin liraya. Birisi PM atmış 50 bin olur mu diyor? Şimdi buna ne cevap verilir yorumu size bırakıyorum.
    hocam mazur görün 100 bin lira'ya araba var mı? varsa ağır hasarlı ve km yüksek sanırım
  • 13-06-2026, 21:31:07
    #13
    ölücülerle aç gözlüler asla bitmez. kim kime yedirirsem derdinde, olay bu.
  • 13-06-2026, 21:31:59
    #14
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben genelde fiyat şişirmem ama geçenlerde arabamı buraya ilana koydum 100 bin liraya. Birisi PM atmış 50 bin olur mu diyor? Şimdi buna ne cevap verilir yorumu size bırakıyorum.
    Öyle insanları engelleyip geçiyorum. Zaten uyguna koyuyorsun halen indirmeye çalışıyor öldürüyor. Diğer ilanlara bakıyorum benim fiyata koyan yok. Alırkende aynı fiyata asla alamıyorsun
  • 13-06-2026, 21:38:43
    #15
    ibrahimykr1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam mazur görün 100 bin lira'ya araba var mı? varsa ağır hasarlı ve km yüksek sanırım
    https://www.r10.net/ikinci-el-araba/...100-bin-e.html
  • 13-06-2026, 23:42:06
    #16
    Geçim sıkıntısı enflasyon insanı ahlaksızlığa sürüklüyor, zaten günde 8-10-12 saat çalışıyor geçinemiyor, farkı buradan kapatmaya çalışıyor. Küçük esnaf bağkuru vergisi ıvırı zıvırı çoğu para döndürüyor artı yok. Herkes bir yerden tutturmaya çalışıyor. Birileri de bir olup biz neden bu haldeyiz çalışıyoruz çabalıyoruz hep aynı niye birbirimize geçiriyoruz* diyemiyor. Diyenler var da azınlık ses çıkmıyor. Kaymağını da birileri yiyor. Sonu illaki var ama tam batmadan çıkmaz bu ahlaki çöküş.