Görmemişlikten geliyor bu, ben de nefret ediyorum bu saçma piyasadan. Sıfır üründen ikinci el nasıl pahalı olur? Adam 2 sene önce aldığı paranın şimdiki değerini hesaplayarak koyuyor. Öğretemezsin bu millete hiç bir şey