neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben genelde fiyat şişirmem ama geçenlerde arabamı buraya ilana koydum 100 bin liraya. Birisi PM atmış 50 bin olur mu diyor? Şimdi buna ne cevap verilir yorumu size bırakıyorum.
Öyle insanları engelleyip geçiyorum. Zaten uyguna koyuyorsun halen indirmeye çalışıyor öldürüyor. Diğer ilanlara bakıyorum benim fiyata koyan yok. Alırkende aynı fiyata asla alamıyorsun