neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben genelde fiyat şişirmem ama geçenlerde arabamı buraya ilana koydum 100 bin liraya. Birisi PM atmış 50 bin olur mu diyor? Şimdi buna ne cevap verilir yorumu size bırakıyorum.
hocam mazur görün 100 bin lira'ya araba var mı? varsa ağır hasarlı ve km yüksek sanırım