Geçim sıkıntısı enflasyon insanı ahlaksızlığa sürüklüyor, zaten günde 8-10-12 saat çalışıyor geçinemiyor, farkı buradan kapatmaya çalışıyor. Küçük esnaf bağkuru vergisi ıvırı zıvırı çoğu para döndürüyor artı yok. Herkes bir yerden tutturmaya çalışıyor. Birileri de bir olup biz neden bu haldeyiz çalışıyoruz çabalıyoruz hep aynı niye birbirimize geçiriyoruz* diyemiyor. Diyenler var da azınlık ses çıkmıyor. Kaymağını da birileri yiyor. Sonu illaki var ama tam batmadan çıkmaz bu ahlaki çöküş.