Bu devirde ne borç alacaksın ne borç vereceksin. Ramazanda bayramı öncesi bir esnaf arkadaşa 7.500 TL borç verdim tarih vs konuşmadık. Aradan 1 ay geçti aradım sıkışığım aklımda dedi. Bu sefer pazartesi perşembe oldu salı oldu en son dün yarım saate ibanın da dedi. Ben arayıp sormasam mesaj atmasam dönüş olmuyor. Birde mesaj atmış sana yakıştıramadım ayıp ben paranın üstüne yatacak kadar karaktersiz değilim diye...
Bu bize iyi bir ders oldu...
Kimseye Borç Vermeyeceksin
18
●1.116
- 12-05-2026, 08:45:07Karaktersiz değilim demiş. Aslında karakterli olsaydı sözünde dururdu.
- 12-05-2026, 08:45:45Benim bi arkadaş 2 sene önce kanka ödeme yapıcam iş için 250 TL eksiğim var dedi verdim 2 sene geçti hala verecek parayı bana
Bi kere hatırlattım olm niye hatırlamıyosun bana diyor
sanki ben onun borcunun takibini yapmak zorundayım. Hala vermedi ben zaten başımın gözümün sadakası olsun diyip gözden çıkardım ama utanmadan onun üstüne en az 20 kere daha borç istemiştir vermedim sonra yok diyorum borç verecek durumda değilim isteme benden bi daha diyorum her seferinde tekrar istiyor. Artık mesajlarına ve telefonlarına bakmıyorum ben de
- 12-05-2026, 08:48:51Beni de bir tanıdığım belli dönemlerde arar. Bence herkesten borç alıyor sonra bir tur atıyor sıra bana geliyor
Ben de her seferinde ödemem gelmedi diyerek kibarca geri çeviriyorum
Ama adam 2 ayda bir yine beni atlamadan abi pazartesiye sende bana bir 5 bin atar mısın 10 bin yollar mısın diye her seferinde geliyor
- 12-05-2026, 08:50:56İşin garip yanı şu birde biz kötü oluyoruz. Bu gün dükkanına gideceğim bakalım ne diyecek. Böyleleri bir de durum paylaşırsa hak hukuk ile çıldırıyorum.FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bi kere hatırlattım olm niye hatırlamıyosun bana diyor
sanki ben onun borcunun takibini yapmak zorundayım. Hala vermedi ben zaten başımın gözümün sadakası olsun diyip gözden çıkardım ama utanmadan onun üstüne en az 20 kere daha borç istemiştir vermedim sonra yok diyorum borç verecek durumda değilim isteme benden bi daha diyorum her seferinde tekrar istiyor. Artık mesajlarına ve telefonlarına bakmıyorum ben de