Maalesef haklısınız. Ben de çok yakın bir arkadaşıma borç vermiştim, kaç para verdiğimi bile unuttum o kadar uzun zaman geçti.
Haram etmiyorum, helal olsun güle güle harcasın ama bir daha asla borç vermem.