Bu devirde ne borç alacaksın ne borç vereceksin. Ramazanda bayramı öncesi bir esnaf arkadaşa 7.500 TL borç verdim tarih vs konuşmadık. Aradan 1 ay geçti aradım sıkışığım aklımda dedi. Bu sefer pazartesi perşembe oldu salı oldu en son dün yarım saate ibanın da dedi. Ben arayıp sormasam mesaj atmasam dönüş olmuyor. Birde mesaj atmış sana yakıştıramadım ayıp ben paranın üstüne yatacak kadar karaktersiz değilim diye...
Bu bize iyi bir ders oldu...