Yardımlaşmak iyidir üstadım .Senin için kötü bir deneyim olmuş fakat , ben sahip olduğum herşeyi eşimden dostumdan ''benim şartlarımda '' borç alıp ödeyerek sahip oldum.Müslüman müslüman a yardım eder ,ediyor da .Umarım bu kötü deneyimi yaşamazsın bir kez daha.