Maalesef haklısınız. Ben de çok yakın bir arkadaşıma borç vermiştim, kaç para verdiğimi bile unuttum o kadar uzun zaman geçti.
Haram etmiyorum, helal olsun güle güle harcasın ama bir daha asla borç vermem.
İşin garip yanı şu birde biz kötü oluyoruz. Bu gün dükkanına gideceğim bakalım ne diyecek. Böyleleri bir de durum paylaşırsa hak hukuk ile çıldırıyorum.