Benim bi arkadaş 2 sene önce kanka ödeme yapıcam iş için 250 TL eksiğim var dedi verdim 2 sene geçti hala verecek parayı bana

Bi kere hatırlattım olm niye hatırlamıyosun bana diyor

sanki ben onun borcunun takibini yapmak zorundayım. Hala vermedi ben zaten başımın gözümün sadakası olsun diyip gözden çıkardım ama utanmadan onun üstüne en az 20 kere daha borç istemiştir vermedim sonra yok diyorum borç verecek durumda değilim isteme benden bi daha diyorum her seferinde tekrar istiyor. Artık mesajlarına ve telefonlarına bakmıyorum ben de