• 01-05-2026, 16:48:00
    #10
    R10 Sigortacısı
    mehmetabaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski kız arkadaşım, ayrıldıktan sonra kendisinin bana gönderdiği özel fotoğrafları paylaşabileceğimden korktuğunu söyleyerek beni şikâyet etti. Bu nedenle savcılığa başvurdu. Savcı, telefonu kendi rızamla teslim etmemi, aksi takdirde el konulacağını belirtti. Ben de kendi rızamla polis merkezine teslim ettim. Telefonum incelemeye gönderildi. Telefonumu ne zaman ve nasıl geri alabilirim?
    Hocam hakkında soruşturma açılmış telefonu mu düşünüyorsun

    Bildiğin savcı soruşturma açmış. Dahası telefonun galerisinde o resimleri bulacak.
  • 01-05-2026, 16:51:41
    #11
    okansarioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim bildiğim çok da uzun süren bi şey değil 1 haftaya maksimum incelemesi bitiyor telefon sana teslim ediliyor ama diğer yorumlarda herkesin uzun sürelerden bahsetmesi enteresan belki doğrusu odur.
    @okansarioglu; normal durumlarda alınan hiçbir cihaz 1 yıldan kısa sürede geldiğini görmedim.
  • 01-05-2026, 16:53:12
    #12
    PRIMEPANEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun Allah sabır versin.
    okasimoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun uzun süreç 2/3 aydan fazlasını bulabilir
    Lifeguard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıl unut
    Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kız arkadaşınızı bu tür konularda tehdit ettiniz mi? Neye dayanarak bu şekilde bir işlem yapıldı hakkınızda. Keşke öncesinde bir avukata danışsaydınız.
    lilxacah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni telefon alsan iyi olur 6aydan kisa sürede alamazsin
    lilxacah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sende onu şikayet et aldir elinden telefonu .
    tryxdd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım bu tarz kadınlar uzak olur hepimize.
    okansarioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim bildiğim çok da uzun süren bi şey değil 1 haftaya maksimum incelemesi bitiyor telefon sana teslim ediliyor ama diğer yorumlarda herkesin uzun sürelerden bahsetmesi enteresan belki doğrusu odur.
    white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hakkında soruşturma açılmış telefonu mu düşünüyorsun

    Bildiğin savcı soruşturma açmış. Dahası telefonun galerisinde o resimleri bulacak.
    Yorumlar için teşekkür ederim. Hepinizden uzak kalsın böyle kadınlar. Ayrıldıktan sonra bana gönderdiği fotoğrafları, mesajları dahil her şeyi sildim. Kimse ile paylaşmadım. Yanlız şöyle söyleyeyim bana gönderdiği fotoğrafı bak ne buldum diye getcontac ile kendisine göndermiştim. 3. kişiler ile bir paylaşımım olmadı. Karşı taraf öğretmen olunca savcıya öğrencilerimin eline geçmesinden korkuyorum demiş. Aman aman arkadaşlar arızalı kadınlardan uzak durun.
  • 01-05-2026, 16:53:31
    #13
    lilxacah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @okansarioglu; normal durumlarda alınan hiçbir cihaz 1 yıldan kısa sürede geldiğini görmedim.
    valla benim çok yakın bi tanıdığın ağır bi suçtan el konuldu kendisi cezaevine gitti telefon 1 hafta içinde evine gönderildi
  • 01-05-2026, 16:54:24
    #14
    mehmetabaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumlar için teşekkür ederim. Hepinizden uzak kalsın böyle kadınlar. Ayrıldıktan sonra bana gönderdiği fotoğrafları, mesajları dahil her şeyi sildim. Kimse ile paylaşmadım. Yanlız şöyle söyleyeyim bana gönderdiği fotoğrafı bak ne buldum diye getcontac ile kendisine göndermiştim. 3. kişiler ile bir paylaşımım olmadı. Karşı taraf öğretmen olunca savcıya öğrencilerimin eline geçmesinden korkuyorum demiş. Aman aman arkadaşlar arızalı kadınlardan uzak durun.
    hocam yani getcontact hareketi biraz yanlış olmuş kadın bunu tehdit olarak görmüş olabilir ama allah bizi sıkıntılı kadınlardan korusun valla doğru
  • 01-05-2026, 16:54:39
    #15
    Tam telefondan ümidi kestiginizde aranirsiniz gel al diye 3-5-10 günlük süreç olmaz. 1-2 yıl unutun derim
  • 01-05-2026, 16:55:06
    #16
    Şöyle de bi durum var telefonum iPhone 17 ios telefonlarda inceleme uzun sürüyormuş ama ben kendi rızam ile tüm bilgileri şifreleri verdim o yüzden kısa sürer dediler.
  • 01-05-2026, 17:03:29
    #17
    Rakipsiz
    mehmetabaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumlar için teşekkür ederim. Hepinizden uzak kalsın böyle kadınlar. Ayrıldıktan sonra bana gönderdiği fotoğrafları, mesajları dahil her şeyi sildim. Kimse ile paylaşmadım. Yanlız şöyle söyleyeyim bana gönderdiği fotoğrafı bak ne buldum diye getcontac ile kendisine göndermiştim. 3. kişiler ile bir paylaşımım olmadı. Karşı taraf öğretmen olunca savcıya öğrencilerimin eline geçmesinden korkuyorum demiş. Aman aman arkadaşlar arızalı kadınlardan uzak durun.
    Yani aslında yorum yapmayacaktım ama yaptığınız şey biraz bence tehditkar olmuş aslında 3. Kişilerle paylaşımınız olmamış kendi söyleminize göre ancak bir uygulama üzerinden gönderim yapmışsınız uygulama veritabanlarına geçmiş bile açıkcası yaptığınızı doğru bulmadım.
  • 01-05-2026, 17:20:25
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Eğer tehdit, şantaj vs etmişseniz, telefon incelenir bilir kişiye gider tümü rapor haline getirilir. Deliller karartılmasın diyede baya bir süre vermez. Bu durumda karşı kişi ile anlaşmaya varmanızda fayda var.