Yorumlar için teşekkür ederim. Hepinizden uzak kalsın böyle kadınlar. Ayrıldıktan sonra bana gönderdiği fotoğrafları, mesajları dahil her şeyi sildim. Kimse ile paylaşmadım. Yanlız şöyle söyleyeyim bana gönderdiği fotoğrafı bak ne buldum diye getcontac ile kendisine göndermiştim. 3. kişiler ile bir paylaşımım olmadı. Karşı taraf öğretmen olunca savcıya öğrencilerimin eline geçmesinden korkuyorum demiş.

Aman aman arkadaşlar arızalı kadınlardan uzak durun.
Yani aslında yorum yapmayacaktım ama yaptığınız şey biraz bence tehditkar olmuş aslında

3. Kişilerle paylaşımınız olmamış kendi söyleminize göre ancak bir uygulama üzerinden gönderim yapmışsınız uygulama veritabanlarına geçmiş bile açıkcası yaptığınızı doğru bulmadım.