mehmetabaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eski kız arkadaşım, ayrıldıktan sonra kendisinin bana gönderdiği özel fotoğrafları paylaşabileceğimden korktuğunu söyleyerek beni şikâyet etti. Bu nedenle savcılığa başvurdu. Savcı, telefonu kendi rızamla teslim etmemi, aksi takdirde el konulacağını belirtti. Ben de kendi rızamla polis merkezine teslim ettim. Telefonum incelemeye gönderildi. Telefonumu ne zaman ve nasıl geri alabilirim?
Hocam hakkında soruşturma açılmış telefonu mu düşünüyorsun

Bildiğin savcı soruşturma açmış. Dahası telefonun galerisinde o resimleri bulacak.