okansarioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim bildiğim çok da uzun süren bi şey değil 1 haftaya maksimum incelemesi bitiyor telefon sana teslim ediliyor ama diğer yorumlarda herkesin uzun sürelerden bahsetmesi enteresan belki doğrusu odur.
@okansarioglu; normal durumlarda alınan hiçbir cihaz 1 yıldan kısa sürede geldiğini görmedim.