Seytaninasasi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Savcılık telefonumu aldı
46
●4.512
- 01-05-2026, 23:45:52uzak değil aslında daha çok yakın olmak lazım böyle kadınlara hakkını vermek gerekirmehmetabaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-05-2026, 01:30:29Sende onu şikayet et karşılıklı olsun sonrasında telefonunu kullandırtmadım gibi havalara girmesinokansarioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-05-2026, 07:46:51Selamlar, geçmiş olsun öncelikle. Benimde zamanında bazı sebeplerden dolayı telefonuma el konulmuştu. Kendi rızamla teslim etmezsem devlet zor alacak diyede karar çıkarmışlardı. Telefonu verdim 5-6 sene olcak hala onlarda. Çevremdeki bikaç arkadaşında 7 8 sene sonra vermişlerdi. Olaydan olaya göre farklılık gösterebilir diye düşünüyorum. Tekrardan geçmiş olsun.
Aman aman arkadaşlar arızalı kadınlardan uzak durun.