• 01-05-2026, 23:18:25
    #28
    Seytaninasasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhtemelen kızı tehdit ettin ya da şiddet uyguladın. yoksa böyle bir şey olmaz.
    Damdan düşenin halini damdan düşen anlar tabi
  • 01-05-2026, 23:45:52
    #29
    mehmetabaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumlar için teşekkür ederim. Hepinizden uzak kalsın böyle kadınlar. Ayrıldıktan sonra bana gönderdiği fotoğrafları, mesajları dahil her şeyi sildim. Kimse ile paylaşmadım. Yanlız şöyle söyleyeyim bana gönderdiği fotoğrafı bak ne buldum diye getcontac ile kendisine göndermiştim. 3. kişiler ile bir paylaşımım olmadı. Karşı taraf öğretmen olunca savcıya öğrencilerimin eline geçmesinden korkuyorum demiş. Aman aman arkadaşlar arızalı kadınlardan uzak durun.
    uzak değil aslında daha çok yakın olmak lazım böyle kadınlara hakkını vermek gerekir
  • 01-05-2026, 23:52:52
    #30
    2 sene laptopu geri alamamıştım sanrım 3.senesinde geri aldıgımda laptop artık tarih olmuştu :F
  • 02-05-2026, 01:30:29
    #31
    okansarioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim bildiğim çok da uzun süren bi şey değil 1 haftaya maksimum incelemesi bitiyor telefon sana teslim ediliyor ama diğer yorumlarda herkesin uzun sürelerden bahsetmesi enteresan belki doğrusu odur.
    Sende onu şikayet et karşılıklı olsun sonrasında telefonunu kullandırtmadım gibi havalara girmesin
  • 02-05-2026, 02:18:01
    #32
    Kusura bakmayın da 6-7 ay önce ayrıldığım kız arkadaşım bilmem ne platformundan özel resimleri bana atsa ben de savcılığa giderim cinsiyetle, sıkıntılı olmakla alakası yok. 6-7 ay önce ayrılmışsınız, bunun doğrusu denk geldiyse resimi silip devam etmektir.
  • 02-05-2026, 07:46:51
    #33
    Selamlar, geçmiş olsun öncelikle. Benimde zamanında bazı sebeplerden dolayı telefonuma el konulmuştu. Kendi rızamla teslim etmezsem devlet zor alacak diyede karar çıkarmışlardı. Telefonu verdim 5-6 sene olcak hala onlarda. Çevremdeki bikaç arkadaşında 7 8 sene sonra vermişlerdi. Olaydan olaya göre farklılık gösterebilir diye düşünüyorum. Tekrardan geçmiş olsun.
  • 02-05-2026, 10:21:18
    #34
    avukatla yürütmende fayda var . kadının beyanı esas diye birşey var çok büyük sıkıntı .
    mutlak bir avukat ile konuyu yürütün.
  • 02-05-2026, 10:24:14
    #35
    Geçmiş olsun hocam.
  • 02-05-2026, 22:23:28
    #36
    Geçmiş olsun, pc veya telefona el koyma durumunda yedek almaya fırsat oluyor mu yoksa zorla alındığı da oluyor mu?