okansarioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim bildiğim çok da uzun süren bi şey değil 1 haftaya maksimum incelemesi bitiyor telefon sana teslim ediliyor ama diğer yorumlarda herkesin uzun sürelerden bahsetmesi enteresan belki doğrusu odur.
Sende onu şikayet et karşılıklı olsun sonrasında telefonunu kullandırtmadım gibi havalara girmesin