Selamlar, geçmiş olsun öncelikle. Benimde zamanında bazı sebeplerden dolayı telefonuma el konulmuştu. Kendi rızamla teslim etmezsem devlet zor alacak diyede karar çıkarmışlardı. Telefonu verdim 5-6 sene olcak hala onlarda. Çevremdeki bikaç arkadaşında 7 8 sene sonra vermişlerdi. Olaydan olaya göre farklılık gösterebilir diye düşünüyorum. Tekrardan geçmiş olsun.