Konu
Savcılık telefonumu aldı
02-05-2026, 10:21:18
#34
Kobay
avukatla yürütmende fayda var . kadının beyanı esas diye birşey var çok büyük sıkıntı .
mutlak bir avukat ile konuyu yürütün.