Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ne kadar bir maaş almalı ?
40
●2.016
- 09-04-2026, 20:12:07Üyeliği durduruldukardesim agzina mouse sokup dilinle optigini yalaya yalaya Ataturk bile cizsen bu sektorde alacagin maas bu. Kendin bu istesin diye fazla olsun istiyorsun ama maalesef yaptigin isin bir vasfi bir onemi hicbiseyi yok. Bionluga gir r10a gir senin gibi milyon tane insan var. Adam 50 tl ye logo yapiyor 100 liraya kurumsal kimlik yapiyor kim sana niye 30.000 den fazla versin. Kabul et ve calis veya aha kapi orda calisma. Bence bir an once baska sektor bul yoksa acliktan burda doner parasina logo yapicaksin benden sana demesi
- 09-04-2026, 20:25:08Tüm gününü ayırıyorsan başka bir iş alamıyorsan, minimum 60k olmalı. İstanbul şartlarında 30K eve gittiğini düşünürsen 30k da geçinmek için gerekli bir tutar. Alacağın ek işlerle de biraz dada yaşam standardını arttırabilirsin. Fakat sigortasız olması çok büyük sıkıntı, en başta sırf bu sebeple 60a bile tamam demem asla.
- 10-04-2026, 11:39:34kişisel görüşüm bu profildeki biri eğer 60k altına çalışıyorsa açık söylemek gerekirse sömürülüyordur, hem sigorta yok hemde tek firmaya bağımlı birde çok yönül iş üretecek, adil bir rakam için 70-80k net baçlangıç olmalı diye düşünüyorum, Daha azı için masa başında oturmak bu profil için mantıklı değil
- 10-04-2026, 11:47:10bizim sektör çok iyi sükse yapmıştı ondan sonra baya bir çöktü.
kapitalizm tüketimi daha da hızlandırmak için yapay zeka ile ilk görsel, video üretimini çok iyi destekledi.
insanlar kolayca ulaşabiliyorlar doğal olarak teknik elemana ihtiyaç azaldı malesef.
28 bin tl asgari ücreti, sigorta vs 33 bine gelse
2 asgari ücret 56 bin tl yapar sigorta ile 66 bin yapar.
Türkiye'de herhangi bir işte usta, 2 asgari ücret ve üstünü alır.
grafik tasarım küçümsenen bir meslek olduğu için 2 asgari ücret bile verilmiyor çünkü insanların kafasında hala inşaatta malzeme taşıyan kişi emek veriyor ve hak ediyor gibi görünüyor,
yani emek = kol gücü. ama öyle değil akıl gücü de önemli, bunu anlatamazsın malesef.
siz de 2 asgari ücret hadi en kötü 1.5 asgari ücret almalısınız. - 10-04-2026, 16:44:27Sektörde alacağın maaş bu diye bir şey yok yanlışınız var. Geçen sene remote çalışma ile aylık 50k maaş + sigorta+ yol parası (evden çalışıyor olmama rağmen) + yemek kartı + prim bir işte çalışıyordum. UI / UX ağırlıklı olacak şekilde çalışıyordum diğer genel tasarım işlerinede yardımcı oluyordum.Teselli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kısacası kendi işine ve çalışanına değer veren bir firma ile çalışıyorsanız bu maaşlar normal. Piyasada 10.000₺'ye kurumsal kimlik yapanda var 10.000 dolara yapan firmalarda var. Maaş beklentisini işe gireceğiniz firmanın yaptığı işlere ve verdiği fiyatlara bakarak 3 aşağı 5 yukarı tahmin edebilirsiniz.
Ama sizin yaptığınız genelleme yanlış. Bu sektörde 30 bin maaş alan olduğu kadar aylık 70-80 alan insanlarda var. Sektör bu diyerek genelleme yapmak çok doğru ve mantıklı değil açıkçası. - 10-04-2026, 16:53:24E-ticaret kısmında 5 yıldır çalışıyorum. Şikayetlere bakıp destek taleplerini kontrol edip ödemeleri onaylıyorum. Kargoyu ayrı kişi. whatsapp destek hattına ayrı kişi bakıyor. Günlük 3-4 saat ayırıyorum ve maaşım 45k. Bence sizinki daha fazla olmalı. Katma değer ürettiğim ekstrem bi durum yok çünkü benim. Ve kendi işimde var daha çok onun kargosu ve müşterisiyle uğraşıyorum. Günün sonunda da şikayetlere bakıyorum yani maaş aldığım işte 3-4 saat civarında. Not bunu işverenimde biliyor. Sorumluluğunu yerine getirdiğin sürece kaç saat çalıştığının bi önemi yok anlaşmasındayız.
Tek iş. Başka iş yapmıyorsanız geçinebilmeniz için. 60 ve üzeri olmalı. Saygılarımla
Lütfen tekrar okuyunuz.