E-ticaret kısmında 5 yıldır çalışıyorum. Şikayetlere bakıp destek taleplerini kontrol edip ödemeleri onaylıyorum. Kargoyu ayrı kişi. whatsapp destek hattına ayrı kişi bakıyor. Günlük 3-4 saat ayırıyorum ve maaşım 45k. Bence sizinki daha fazla olmalı. Katma değer ürettiğim ekstrem bi durum yok çünkü benim. Ve kendi işimde var daha çok onun kargosu ve müşterisiyle uğraşıyorum. Günün sonunda da şikayetlere bakıyorum yani maaş aldığım işte 3-4 saat civarında. Not bunu işverenimde biliyor. Sorumluluğunu yerine getirdiğin sürece kaç saat çalıştığının bi önemi yok anlaşmasındayız.
Tek iş. Başka iş yapmıyorsanız geçinebilmeniz için. 60 ve üzeri olmalı. Saygılarımla