kardesim agzina mouse sokup dilinle optigini yalaya yalaya Ataturk bile cizsen bu sektorde alacagin maas bu. Kendin bu istesin diye fazla olsun istiyorsun ama maalesef yaptigin isin bir vasfi bir onemi hicbiseyi yok. Bionluga gir r10a gir senin gibi milyon tane insan var. Adam 50 tl ye logo yapiyor 100 liraya kurumsal kimlik yapiyor kim sana niye 30.000 den fazla versin. Kabul et ve calis veya aha kapi orda calisma. Bence bir an once baska sektor bul yoksa acliktan burda doner parasina logo yapicaksin benden sana demesi
Sektörde alacağın maaş bu diye bir şey yok yanlışınız var. Geçen sene remote çalışma ile aylık 50k maaş + sigorta+ yol parası (evden çalışıyor olmama rağmen) + yemek kartı + prim bir işte çalışıyordum. UI / UX ağırlıklı olacak şekilde çalışıyordum diğer genel tasarım işlerinede yardımcı oluyordum.
Kısacası kendi işine ve çalışanına değer veren bir firma ile çalışıyorsanız bu maaşlar normal. Piyasada 10.000₺'ye kurumsal kimlik yapanda var 10.000 dolara yapan firmalarda var. Maaş beklentisini işe gireceğiniz firmanın yaptığı işlere ve verdiği fiyatlara bakarak 3 aşağı 5 yukarı tahmin edebilirsiniz.
Ama sizin yaptığınız genelleme yanlış. Bu sektörde 30 bin maaş alan olduğu kadar aylık 70-80 alan insanlarda var. Sektör bu diyerek genelleme yapmak çok doğru ve mantıklı değil açıkçası.