kişisel görüşüm bu profildeki biri eğer 60k altına çalışıyorsa açık söylemek gerekirse sömürülüyordur, hem sigorta yok hemde tek firmaya bağımlı birde çok yönül iş üretecek, adil bir rakam için 70-80k net baçlangıç olmalı diye düşünüyorum, Daha azı için masa başında oturmak bu profil için mantıklı değil