kardesim agzina mouse sokup dilinle optigini yalaya yalaya Ataturk bile cizsen bu sektorde alacagin maas bu. Kendin bu istesin diye fazla olsun istiyorsun ama maalesef yaptigin isin bir vasfi bir onemi hicbiseyi yok. Bionluga gir r10a gir senin gibi milyon tane insan var. Adam 50 tl ye logo yapiyor 100 liraya kurumsal kimlik yapiyor kim sana niye 30.000 den fazla versin. Kabul et ve calis veya aha kapi orda calisma. Bence bir an once baska sektor bul yoksa acliktan burda doner parasina logo yapicaksin benden sana demesi