bizim sektör çok iyi sükse yapmıştı ondan sonra baya bir çöktü.
kapitalizm tüketimi daha da hızlandırmak için yapay zeka ile ilk görsel, video üretimini çok iyi destekledi.
insanlar kolayca ulaşabiliyorlar doğal olarak teknik elemana ihtiyaç azaldı malesef.
28 bin tl asgari ücreti, sigorta vs 33 bine gelse
2 asgari ücret 56 bin tl yapar sigorta ile 66 bin yapar.
Türkiye'de herhangi bir işte usta, 2 asgari ücret ve üstünü alır.
grafik tasarım küçümsenen bir meslek olduğu için 2 asgari ücret bile verilmiyor çünkü insanların kafasında hala inşaatta malzeme taşıyan kişi emek veriyor ve hak ediyor gibi görünüyor,
yani emek = kol gücü. ama öyle değil akıl gücü de önemli, bunu anlatamazsın malesef.
siz de 2 asgari ücret hadi en kötü 1.5 asgari ücret almalısınız.