Merhabalar,
Bankalar hiç bir şekilde kredi veya kredi kartı vermiyor. Kredi puanı güncel olarak şuan 1160 evet düşük ama her seferinde red veriyor ve yükselmiyor.
Maaş bordrosu ile banka şubelerine gitsem herhangi bir etkisi olur mu? Veya kısa sürede puan nasıl yükselir? Teşekkürler.
bankalar kredi hk.
10
●382
- 18-03-2026, 01:36:24
- 18-03-2026, 01:40:46Her başvurunuz sonrası red yediğiniz zaman bu kredi notunuzu biraz daha düşürür. En sağlıklısı maaş bordronuz ile birlikte şubeye gidip oradan gelirinizi gösterip başvuru yapmanız.VEDATEZER21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-03-2026, 01:44:02Bende ilk kez alcagımda pek anlamıyordum hiçbir banka vermedi fakat işbankası direkt sorunsuz verdi 15-20bin limitliydi bence direkt iş bankasına git bir dene
- 18-03-2026, 01:45:15hocam 1 yıldır aylık 200-300 k arası kart alışverişi yapıyorum, ekstra hesaptan 1milyona yakın aylık harcamam var, kart ekstresi çıktığı gün tüm borcu ödüyorum son ödeme tarihini beklemiyorum asgari demiyorum full ödüyorum ama limit yükselmiyor. tamamen bankanın keyfi uygulaması.
- 18-03-2026, 01:49:54Hocam borçlanma yüzdesine bakıyor bankalar. Yüzde 40'ın üzerine çıktığında ise not yükseltme oranı çok düşüyor. Ve son ödeme tarihi olmasa da ekstre tarihinden 1-2 gün sonra ödeme yap. Bu sayede notunuz yükselir.Punisher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-03-2026, 01:52:15Teşekkürler öneri için hocam. Aslında müşteri temsilcimiz iyi birisi de bizzat söylemek yerine herşeyi internet bankacılığından yaptığım içibn biraz da ondan yükselmiyor. aylık 1.3m harcama yapan insana 300k kredi kartı nedirwenja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama önerinizi dinleyeceğim emin olun.
- 18-03-2026, 01:53:30Hocam ödemelerini 2 ay zamanında yapıp hesabında da minik de olsa 1.000 TL gibi 2.000 TL gibi bakiyeler bırakırsan banka direkt paraya ihtiyacı yok demekki durumu var gibi değerlendiriyor diye duymuştum.
O yüzden bu yolla 1 veya 2 ay sonra bankalar seni müşteri listesine dahil etmek için sıraya girerler ve sırayla ararlar.. Sonra bugün sana kart vermeyenleri zevkle reddedersin. Zamanında istemiştim siz vermemiştiniz şimdi de ben almıyorum diyerekten
İşin fantazisi bi yana QNB Finansbankı deneyebilirsin bi süre sonra.. Bende zamanında onlardan almıştım ilk kartı. - 18-03-2026, 02:09:40Bankada çalışan yakın arkadaşımın tavsiyesi 😅 çünkü ben de sizin gibi kullanıyordum, ulan şu notu yükseltin vicdansizlar diye sinirlenince söylemişti hahahahaPunisher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama önerinizi dinleyeceğim emin olun.