Hocam ödemelerini 2 ay zamanında yapıp hesabında da minik de olsa 1.000 TL gibi 2.000 TL gibi bakiyeler bırakırsan banka direkt paraya ihtiyacı yok demekki durumu var gibi değerlendiriyor diye duymuştum.
O yüzden bu yolla 1 veya 2 ay sonra bankalar seni müşteri listesine dahil etmek için sıraya girerler ve sırayla ararlar.. Sonra bugün sana kart vermeyenleri zevkle reddedersin. Zamanında istemiştim siz vermemiştiniz şimdi de ben almıyorum diyerekten
İşin fantazisi bi yana QNB Finansbankı deneyebilirsin bi süre sonra.. Bende zamanında onlardan almıştım ilk kartı.