hocam 1 yıldır aylık 200-300 k arası kart alışverişi yapıyorum, ekstra hesaptan 1milyona yakın aylık harcamam var, kart ekstresi çıktığı gün tüm borcu ödüyorum son ödeme tarihini beklemiyorum asgari demiyorum full ödüyorum ama limit yükselmiyor. tamamen bankanın keyfi uygulaması.