wenja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam borçlanma yüzdesine bakıyor bankalar. Yüzde 40'ın üzerine çıktığında ise not yükseltme oranı çok düşüyor. Ve son ödeme tarihi olmasa da ekstre tarihinden 1-2 gün sonra ödeme yap. Bu sayede notunuz yükselir.
Teşekkürler öneri için hocam. Aslında müşteri temsilcimiz iyi birisi de bizzat söylemek yerine herşeyi internet bankacılığından yaptığım içibn biraz da ondan yükselmiyor. aylık 1.3m harcama yapan insana 300k kredi kartı nedir Ama önerinizi dinleyeceğim emin olun.