Punisher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler öneri için hocam. Aslında müşteri temsilcimiz iyi birisi de bizzat söylemek yerine herşeyi internet bankacılığından yaptığım içibn biraz da ondan yükselmiyor. aylık 1.3m harcama yapan insana 300k kredi kartı nedir Ama önerinizi dinleyeceğim emin olun.
Bankada çalışan yakın arkadaşımın tavsiyesi 😅 çünkü ben de sizin gibi kullanıyordum, ulan şu notu yükseltin vicdansizlar diye sinirlenince söylemişti hahahaha