VEDATEZER21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,
Bankalar hiç bir şekilde kredi veya kredi kartı vermiyor. Kredi puanı güncel olarak şuan 1160 evet düşük ama her seferinde red veriyor ve yükselmiyor.
Maaş bordrosu ile banka şubelerine gitsem herhangi bir etkisi olur mu? Veya kısa sürede puan nasıl yükselir? Teşekkürler.
Her başvurunuz sonrası red yediğiniz zaman bu kredi notunuzu biraz daha düşürür. En sağlıklısı maaş bordronuz ile birlikte şubeye gidip oradan gelirinizi gösterip başvuru yapmanız.