• 01-03-2026, 18:28:12
    #10
    Demokrasi, hak hukuk adalet, insan hakları olmayan ülkeler in kaderi bu. Saddama destek verip onu diktatör yapanlar, diktatör var deyip ülkeyi talan ediyorlar. İbret alıp demokrasimize sahip çıkmalıyız
  • 01-03-2026, 18:31:04
    #11
    Envicti ile Güvenle Barın
    Bunun teknolojiyle alakası var ama sandığınız kadar yok. İran hükümeti içinde bir sürü ajanlara sahipti. Madem Amerika bu kadar yetenekliydi, neden Saddam'ı kısa sürede etkisiz hale getiremediler?
    Her şey istihbaratla oluyor günümüzde. Ülkenin vatandaşları da yönetimden memnun olmadıkları için ihanet etmeye yatkındılar. Zaten Hamaney'in ölümünden sonra kutlama yaptılar...
  • 01-03-2026, 18:40:27
    #13
    🚀 Dijital Medya Elçisi
    Priv8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun teknolojiyle alakası var ama sandığınız kadar yok. İran hükümeti içinde bir sürü ajanlara sahipti. Madem Amerika bu kadar yetenekliydi, neden Saddam'ı kısa sürede etkisiz hale getiremediler?
    Her şey istihbaratla oluyor günümüzde. Ülkenin vatandaşları da yönetimden memnun olmadıkları için ihanet etmeye yatkındılar. Zaten Hamaney'in ölümünden sonra kutlama yaptılar...
    Anlıyorum
  • 01-03-2026, 18:41:00
    #14
    Ben size hitap ettiğiniz kitlenin bakış açısını özetleyim;

    Allah öyle uygun gördü, İran'ın bunları yaşaması kaderinde var.
    bunları yaşayacak ki imanı zayıflamasın, bunlar hep diğer Dünyaya sınav.
  • 01-03-2026, 18:42:44
    #15
    Priv8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun teknolojiyle alakası var ama sandığınız kadar yok. İran hükümeti içinde bir sürü ajanlara sahipti. Madem Amerika bu kadar yetenekliydi, neden Saddam'ı kısa sürede etkisiz hale getiremediler?
    Her şey istihbaratla oluyor günümüzde. Ülkenin vatandaşları da yönetimden memnun olmadıkları için ihanet etmeye yatkındılar. Zaten Hamaney'in ölümünden sonra kutlama yaptılar...
    O zaman ki teknoloji ile şu an ki teknoloji çok farklı.

    Ajanlar dünyanın var oluşundan beri var maalesef her ülkede
  • 01-03-2026, 18:49:06
    #16
    Envicti ile Güvenle Barın
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman ki teknoloji ile şu an ki teknoloji çok farklı.

    Ajanlar dünyanın var oluşundan beri var maalesef her ülkede
    Maalesef öyle :/
    Ama yine aynı noktaya geliyoruz. Ajanların sızdığı nokta bildiğimiz devletin en üst kademeleri. Ülkemizin bu konuda alması gereken çok ağır dersler var. Düşmanın nasıl bir yol izlediğini iyice öğrenmek gerekiyor.
  • 01-03-2026, 18:52:52
    #17
    Arif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yatırımları din yerine teknolojiye yapmışlar
    Aksine en fanatik dini duygularla saldiriyorlar. Farklari tarikat seyhleri yerine akillarini takip ediyorlar.

    Kuran da diyor zaten aklini kullanmayan pislik icinde kalir diye.
  • 01-03-2026, 19:01:51
    #18
    Bir kısım hala kuru kuru hikaye anlatıyor. Aynı kesim lozanda ki gizli anlaşmaların süresi dolduğunda dünya süper gücü olacaktı.
    Hala teselli için diğer dünyaya hazırlık, sınav, imtihan diyor. 2 gün ters düş aynı senaryo bu ülke içinde yaşanır.
    Ülkenin sınırı yok. Çeteler, tarikatlar almış başını gidiyor. Millet vekili dediklerimiz içinde bile o kadar hain varken bu ülkenin en ufak bir derinliği olabilir mi ya?
    Dayılar hala dünyanın bilmediği çok güçlü silahlarımız olduğunu düşünüyor. Bunu dünya bilmiyor dayılarımız biliyor.
    Allah akıl fikir versin. İnşallah bir an önce toparlarız.